3 In Søvn

Efter hviledagen

Ok. Der gik måske lige rigeligt hviledag i dagen i går.

Først sov jeg længe.

Efter en doven lørdag formiddag, fik vi frokost og dernæst en (lidt for lang) middagslur. Vi slappede af med Tour de France om eftermiddagen og spiste sen aftensmad og tilbragte så ellers en lørdag aften med en bog.

Hvorefter jeg gik halvtidligt i seng.

Til gengæld vågnede jeg kl. fire i morges. Jeg forsøgte at læse under dynen med lommelygte, for ikke at vække Kaj. Men det var både varmt og ubekvemt, så efter et enkelt kapitel faldt jeg i søvn igen og vågnede 08.30, tids nok til at nå fællestræningen 9.30.

Vi cyklede 80 kilometer – arrrgggg, en masse bakker og en masse modvind på hjemvejen. Og en enkelt punktering – som den anden Helle stod for:

punktering by you.

Selv om man ikke skulle tro det ud fra billedet, hvor hun står afslappet og med ryggen til, mens fire mænd arbejder på sagen for hende. Det med punkteringer har vi piger folk til, kan I nok se 😉

Om lidt står den på grillfest – svigermors snarlige fødselsdag skal fejres i aften.