0 In Løb

“Kan du mærke det ..?”

“Kan du mærke det? Du burde allerede nu have rykket din form betydeligt … ” . Det er Vores Puls der spørger. De henviser til den 3. uges træningsplan, som de har sendte mig og nu skal være gennemført.

Njae … mest har jeg nu mærket et MØGHAMRENDE ømt ben, efter mit stunt i fredag. For pokker, hvor har jeg haltet rundt denne uge!

Ugen bød på

  • 11,5 km (humpende) løb
  • 35 kilometers MTB
  • 2 x 1250 meters svømning
  • 1,5 times gymnastiktræning og en par gåture

Og Vores Puls skriver videre:

“Vidste du, at det er en god tommelfingerregel at have en rolig træningsuge hver fjerde uge? På den måde bliver din krop klar til at yde endnu mere – og du mindsker risikoen for skader og overtræning.”

Jaaaaahh! Og 4. uge, det er jo nu. Jeg håber det bliver ugen, hvor min falds-skade falder lidt til ro.

You Might Also Like

No Comments

Skriv et svar

Read more:
Ingen afslapning på dåse

Jeg er gået på sommerferie - foran mig ligger årets eneste 3 uger, hvor jeg frit kan disponere over mit liv. Jeg må nyde det - helt vildt! Fem kvarter i...

Close