1 In Hverdagen

Lørdag i Taastrup

Min hovedpine begyndte allerede under gårsdagens MTB tur. Kl. 21.30 havde Kaj stegt mig ud af stuen (brændeovnen, I ved). Med sveden løbende ned af ryggen (Kaj synes temperaturen var lige tilpas) flygtede jeg ind i mit kølige soveværelse, hvor jeg gik i seng med vinduet åbnet.

Kl. 3 i nat stod jeg op og spiste hovedpinepiller. Kl. 7 stod jeg op og jeg var SÅ tæt på, at afbooke min lørdagsspinning. Jeg gjorde det ikke. Istedet tog jeg det nogetlunde roligt og lod være med at sætte mig under højtaleren. Ved middagstid drog vi af til Taastrup, hvor DCU festens cykeltur skulle finde sted kl. 14.

Først sendte jeg Kaj og de andre af sted på tur. Jesper Worre holdt en lille velkomsttale, hvor han fortalte om ruten. Der ville ikke blive ventet ved punkteringer og løbet ville blive givet frit til cykelløb på de sidste kilometer. Der var 28 mænd og 2 kvinder i feltet – alt ved det gamle. Mange kendte ansigter. Jeg ville gerne have været med!

Da de var kørt, gik jeg en tur i City 2. Jeg købte nye sko (af lutter kedsomhed) og gik så hjem til hotelværelset. Her ligger jeg nu – stadig med hovedpine.

Måske skulle jeg snuppe en lur? Det her hotelværelse er alligvel gabende kedsommeligt og hvis jeg skal holde den gående frem til desserten i aften … ja, så …..puhh – det bliver svært 🙁

You Might Also Like

1 Comment

Charlotte
    6. november 2010 at

Det er godt nok træls at skulle få sin weekend halvt ødelagt med hovedpine. Der var jo ellers udsigt til en god Lørdag i Taastrup med mange kendte ansigter og hygge. Min lørdag har også været træls efter fredagens MTB , cyklen var meget tung at træde ( dækkende) hvilket resulterede i ondt i ryggen, hvilket er længe siden at den har drillet. Lars har købt smallere dæk til mig, så håber på det hjælper.
    Håber du klarer aftenens arrangement i Taastrup.