3 In Løb

Løbeprogram for overvægtige – uge 2

Sådan, du! Jeg har gennemført de første 2 uger af begynderløbeprogrammet for overvægtige.

I næste uge, bliver det hårdere. Jeg skal øge fra 2,5 kilometer til 3 og nedsætte gå tiden fra 2 minutter til 1.

Løbe 2 minutter – gå 1 – løbe 2 minutter – gå 1.

Hvis programmet virker, skulle jeg kunne løbe 5 kilometer i træk 0m 10 uger – det har jeg svært ved at forestille mig. Jeg, der altid har foretrukket “vægtbærende træning” som cykling og svømning …

 

You Might Also Like

3 Comments

  • Reply
    anette
    22. oktober 2012 at

    Tillykke med de første 2 uger 🙂 Hvilket program løber du efter?

  • Reply
    Helle
    23. oktober 2012 at

    Det er et program jeg har fundet på løbeprogrammer.dk

  • Reply
    Irene
    25. oktober 2012 at

    Bare hold ud, inden længe løber du let og elegant de 5 km… 🙂

  • Skriv et svar

    Read more:
    06.06.06

    Tirsdag, 06.06.06. Vækkeuret ringer. Strækker mit dovne legeme. Lægge (check), lår (check), baller (check), rygstykker (check), nakke (check) overarme (check) .....?????.... WOW!JEG HAR IKKE ONDT NOGEN STEDER!?!Så tager jeg en...

    Close