Stoffet til klubbladet flyder ind i min indbakke i en lind strøm.
Vores medlemmer skriver selv bladet – det eneste jeg gør er at opfordre medlemmer til at skrive, copy/paste, koordinere, sætte op og bearbejde billeder.
Lørdagen kommer jeg til at gå til og fra computeren. Bladet skal i trykken i næste uge.
Jeg er næsten færdig, Mangler kun lige 2 indlæg, som kommer inden den 8. – så sender jeg bladet til korrekturlæsning hos Leo.
Det er det 20. klubblad jeg er med til at sende på gaden. Leo og jeg er nået dertil efter 5 års samarbejde i redaktionen, at vi næsten ved hvad hinanden tænker (altså når vi laver klubblad). Det “kører på rutinen” – og når ting begynder at gøre det, er det man bør overveje, om ikke man (som minimum) burde have nogle nye og inspirerende kræfter ind redaktionen?
Måske skulle man sætte ind med lidt klubmæssigt opsøgende salg … eller Intern PR ..
(“Intern PR …. vedrører virksomhedens forhold til sit eget personale. En høj grad af intern good-will vil være medvirkende til at skabe ekstern good-will, idet medarbejdere der er tilfredse og glade for deres arbejdspladsv, vil omtale og profilere denne positivt udadtil ….” – Elevens opgave kører vist også rundt i hovede på mig !)
Ingen har sagt noget